להשתחרר מהכבלים הפנימיים שהורסים לך בזוגיות

חג פסח שמחהימים שלפני פסח הם תקופה חשובה ליצירת ניקיון פנימי וצמיחה רוחנית, זמן מצוין לשחרור מכבלים פיזיים ואנרגטיים. ובהקשר זה אני רוצה לגעת היום באחת הבעיות המרכזיות שמטרידות את רוב הנשים הפנויות: איך לעשות בחירות נכונות, ולהימנע מלהיכנס לקשרים הרסניים, בעיה שמושפעת ישירות ממצבך הפנימי.

הרי בכל פעם שמסתיים קשר את אומרת לעצמך "בפעם הבאה אבחר אחרת", "בפעם הבאה מראש לא אכנס לקשר כזה". את עובדת על עצמך ונדמה לך שהפעם את סוף-סוף בכיוון הנכון, אבל ברגע האמת זה פשוט לא עובד: שוב את לא מצליחה להימנע מלקפוץ לתוך הקשר המרגש, אך הבעייתי, בדיוק זה שהבטחת לעצמך שתמנעי ממנו, ואם כבר את נכנסת לקשר שנראה נכון, בתוך הזוגיות את מהר מאוד מאבדת את כוחך ומתנהגת באופן שקיווית שלעולם לא יחזור… ולמרות שבתיאוריה את יודעת בדיוק מה צריך לעשות, בפועל את כל פעם נופלת…

בשביל להבין למה את מושכת גברים כאלה ולא אחרים, את צריכה להבין שזוגיות לא בוחרים אלא ממגנטים. זוגיות היא תמיד סימטרית – כלומר, האדם שתמגנטי הוא אדם שמצבו הרגשי דומה לשלך: תחושת הערך העצמי שלו דומה לשלך (גם אם זה לא נראה ככה על-פני השטח), הכאב שהוא נושא דומה לשלך, והוא ישקף לך את אופן התייחסותך לעצמך. לדוגמה: אם את עושה הכול בשבילו ('מחליקה' ומוותרת על מה שחשוב לך…), הוא לא יקום יום אחד בבוקר ויבין כמה את טובה, אלא יתייחס אליך בהתנשאות ובזלזול – כפי שאת מתייחסת לעצמך.

כדי להתחיל למשוך סוג שונה של גברים את חייבת לחוות תזוזה פנימית למקום של אהבה והערכה עצמית, ושל יציבות פנימית, ולהשתחרר מכל אותם כבלים פנימיים שמעכבים אותך (ושלא כפי שנהוג לחשוב, זו לא בהכרח עבודה של שנים! יש דברים שאת יכולה לעשות מידית כדי לשנות את המצב). 

כשתגיעי למקום הזה כבר לא תרצי את כל אותם גברים שלא מתאימים לך ופוגעים בך, אלא תרגישי רתיעה מהם.

אז לקראת החג אני רוצה לתת לך 4 טיפים שיאפשרו לך לעשות ניקיון פנימי, ויעזרו לך להגיע למקום שממנו תוכלי למשוך לחייך את הגבר הרצוי:

1- שני את האנרגיה שאת מקרינה – למרות שזה היה נחמד אם ניתן היה פשוט לבחור להיות חיובית, כל מי שאי-פעם ניסתה זאת יודעת שזה לא כל-כך פשוט. עם זאת, ישנם דברים שאת יכולה לעשות כבר היום כדי להפוך את האנרגיה שלך לחיובית, נעימה ומושכת: הפסיקי לקטר, להתלונן, 'לפרוק' (כל אותן שיחות 'טחינה' אינסופיות שלא באמת פורקות שום דבר אלא לרגע), לדבר באופן מזלזל על המין הגברי, על גברים שיצאת אתם או על אקסים (או לחלופין על הבוס ועל עמיתים לעבודה). דיבורים כאלה – בין אם בינך לבין עצמך או עם מישהו אחר – יוצרים אנרגיה שלילית ולא נעימה, וברגע שתמנעי מהם, בלי שתנסי בכוח להיות חיובית, מיד האנרגיה שלך תשתנה ותגרום לך להיות ה-ר-ב-ה יותר מושכת 🙂

2- וותרי על סיפוקים של רגע – כשאת מרשה לעצמך סיפוקים של רגע: סקס עם בחור שאינו בן-זוגך, ידידות עם גבר שמאוהב בך כי זה נוח (ומתעלמת מכך שזה מכאיב לו), לפלרטט עם הנשוי בעבודה, ובטח ובטח רומן – את משדרת לעצמך וליקום "לי לא יכולה להיות אהבת אמת, ולכן עלי להסתפק בתחליפים עלובים."

3- התחילי לכבד את עצמך – כדי לזכות בחירות רגשית את מוכרחה להתחיל לכבד את עצמך, את צרכייך ורצונותייך, ולהקשיב לאינטואיציה שלך שתמיד מדברת בתוכך ומכוונת אותך. אל תתלי בכך שאינך סומכת על עצמך, כי שאינך עושה זאת את גם מעצימה את תחושת חוסר הערך שלך, וגם נוצר בתוכך מטען של התמרמרות ותסכול – ודברים אלה מרחיקים ממך את בן-הזוג הרצוי וגוררים יחס לא רצוי.

4- הפכי לאדם שאת רוצה לראות מולך – אל תצפי ש'האחד' יגיע ויהפוך אותך לכזו; שפתאום תהיי רגועה, חזקה וששום דבר לא יהיה לך אכפת (זוגיות היא סימטרית, זוכרת?). ואל תצדיקי את זה שאת עדיין לא האדם שהיית רוצה להיות בכך שקשה לך. קשה לך כי חלק ניכר של היום את מבכה על כמה קשה לך, ומרשה לעצמך להתנהג בדרכים לא הוגנות ולא מכבדות כלפי אחרים כי קשה לך (גברים שבהם את לא מעוניינת, חברות או הורייך) – לענות בקוצר רוח, להיעלם או להבריז… תתפלאי לגלות שברגע שתפסיקי לדבר על כמה קשה לך ולעשות לעצמך הנחות בשל כך, מיד יהיה לך הרבה יותר קל.

מאחלת לך חג נעים ומשוחרר!
שרון
6618

אהבתם? מוזמנים לשתף
השארת תגובה