צעד קטן שיעזור לכם להתחבר לטוב שחיים!

הבעיה הגדולה ביותר שאנשים חווים היום היא ניתוק מוחלט מהאני האמיתי שלהם. רובנו חיים בתסכול מתמשך, בעודנו רצים אחרי הזנב של עצמנו בניסיון להשיג את הדבר הבא שיעשה אותנו מאושרים.

היום לצערי הרבה ילדים כבר סובלים מחוסר שקט ומחרדות, וצעירים בגילאי ה-20+ סובלים מאומללות בלתי נתפשת.

ההתמכרות למסכים היא אחד הדברים ההרסניים ביותר בעידן המודרני, היא אמנם אינה הסיבה למצב שתואר אך משפיעה עליו רבות ומעצימה אותו.

היא משפיעה על מוחם העדין של ילדים כבר מינקות, וכמבוגרים הפכנו לזומבים של ממש שמפחדים להישאר לרגע בלי 'עורק החיבור לחיים', או נכון יותר בלי המסך שלמעשה חוצץ בינם לבין החיים האמיתיים.

כדי להיות מאושרים לא מספיק להשיג מטרות חיצוניות, כגון זוגיות, הורות או הצלחה בעבודה. ואת זה יאמר לכם כל מי שכבר השיג את אלה ועדיין לא הגיע לנחלה ולמנוחה.

כדי להיות מאושרים עלינו לדעת מי אנחנו באמת ולחיות ללא פחד!

לכן היום אני רוצה להמליץ על צעד קטן  שיסייע לכם לנוע לשם, למקום שקט יותר, שלם יותר ומחובר יותר: אני מדברת על קריאה!

אין ביכולתה של קריאה לפתור דברים מן הייסוד, אך היא בהחלט פעילות בריאה ביותר בכל מובנים. בניגוד לפעילות המסכים היא דורשת שקט, ריכוז ומיקוד, היא מפתחת את עולם הדימיון ויוצרת מרחב של שלווה פנימית.

ישנם ספרים כיפיים ואחרים שמלמדים המון. בהקשר זה אני פחות ממליצה על ספרי הרומן הרומנטי שכה נפוצים היום (אלא אם כן אתם מחפשים להתעורר מינית, שזה גם סבבה אבל משרת מטרה אחרת). ליצירת מרחב פנימי מומלצים רומנים איכותיים, ספרי התפתחות אישית, מתח, וכמובן ספרי מד"ב ופנטזיה.

אם לא קראתם תקופה ארוכה כדאי להתחיל עם משהו קל לעיכול, כזה שאי-אפשר להניח מהידיים, מהז'אנר שאתם אוהבים.

ואם יש לכם ילדים אל תוותרו להם על קריאה – זהו הרגל נרכש! וכל מה שצריך כדי שילד יתחיל לפתח אותו זה: א. לנתק אותו מהמסך ב. לשים לו ספר מעולה בידיים, ואפילו בהתחלה לשבת איתו ולקרוא.

ועוד כמה דברים שיכולים לסייע לכם לצאת מהמסך ולגעת בחיים האמיתיים: ספורט, יצירה, בישול, ריקוד, נגינה או שהיה בחיק הטבע (כמובן ללא התעסקות בלתי פוסקת בטלפון!)

-:-

אתם מוזמנים כמובן לקרוא על הספר שלי '100% בחירה – האמת על יצירת המציאות האישית' ולרכשו במחיר מיוחד ובליווי 2 בונוסים מעולים ומשלוח חינם!
כל הפרטים כאן בקישור…

 


שלכם : )

שרון

אהבתם? מוזמנים לשתף
השארת תגובה