למה הפסקתי ללכת לשרה הקוראת בקפה?

לפני כ-15 שנה היתה לי תקופה לא קצרה שבה התמכרתי לביקורים אצל קוראות בקפה ומתקשרים מסוגים שונים. שרה היתה אחת האהובות עלי. אשה נחמדה מיפו שידעה תמיד לקלוע ולגלות דברים על עברי ועל אנשים מחיי. אולם… הרוב המוחלט של מה ששרה אמרה לגבי העתיד מעולם לא התממש.

הלכתי גם לקורא בכדור בדולח שצפה שאמצא בקרוב עבודה מבטיחה והוא דווקא קלע למטרה. הלכתי לקוראת בכף היד, לנומרולוגית, למתקשרת, לקוראת בקלפי טארוט (רבנים אז לא היו כל-כך מודרנים כי אם כן בטח הייתי מגיעה גם לשם).

לאחר ביקורים חוזרים ונשנים שרובם הסבו לי תקווה לרגע ואחרים מפח נפש, התחלתי להבין שאותם מיסטיקנים לא רק שאינם יכולים לומר לי שום דבר מועיל אלא שהם מאוד מאוד מסוכנים!!!

הם מסוכנים כי גם אם אני אומרת לעצמי שדבריהם אינם אמת, עדיין כל דבר שהם יגידו יחלחל בי וישפיע עלי מאוד. אחד מהם אמר לי פעם שהגבר הבא שאפגוש יהיה אהבתי האחרונה, ולמרבה הצער התגלה שהגבר שפגשתי היה נשוי 🙁

לא אחת אני שומעת מלקוחותיי על דברים הזויים ובעייתיים שמיסטיקנים אמרו להם או ביקשו מהם לעשות: "פספסת את אהבת חייך", "את תתחתני ותתגרשי מהר מאוד", "מישהו מהגלגול הקודם הטיל עליך קללה", הם מתיימרים לומר להן מה מישהו אחר חושב או מרגיש כלפיהן, מציעים להן לבצע טקסים הזויים ולרכוש קמעות באלפי שקלים!!!

רבים מהם הם שרלטנים שמשתמשים ביכולת כלשהי לגלות מה אתם חושבים (ורוצים לשמוע) או לחשוף פרטים שונים על אנשים מחייכם או מעברכם, כדי להמציא בדיות על עתידכם ולחלוב מכם כסף! (בעודם טוענים שיש להם קו ישיר לאלוהים…).

בשלב מסוים הבנתי שכל אדם שמדבר על העתיד הוא מסוכן וטועה. ושלא תטעו, אני מאמינה בתקשור ואף קוראת ספרי תקשור. בסדרת ספרי התקשור הטובה ביותר שאליה נחשפתי – ספרי סת – שתוקשרו במהלך שנות ה-70 באמצעות סופרת אמריקנית בשם ג'יין רוברטס, אומר סת (שמגדיר את עצמו כישות שאינה עוד במימד הפיזי):
"כאשר אתם מבינים את טבע המציאות, אתם גם מבינים שחיזוי של אירועי עתיד הוא ביסודו של דבר חסר משמעות. את יכולה לחזות אירועים מסוימים והם עשויים להתממש, אבל את היא שיוצרת את העתיד בכל רגע ורגע."

אה, ועוד נקודה ממש ממש חשובה: כשאנו מתמכרים לתשובות שנמצאות מחוץ לעצמנו איננו פונים למקור כוחנו הפנימי. דבר זה מחליש ופוגע בתחושת הערך העצמי. זהו אחד העקרונות המרכזיים שאני מדברת עליהם – השבת הסמכות הפנימית. עקרון המניח שכולנו נולדנו שלמים, עם יכולת לנהל את חיינו בתבונה, בדיוק כמו כל החיות בטבע!! ושרק התרבות המודרנית ספוגת הפחד וההטעיות גורמת לנו לחיות חסרי אונים וחלשים, זקוקים לייעוץ ותמיכה על כל צעד ושעל.

מה דעתכם?

-:-

אם אתם רוצים ללמוד עוד על איך להתמודד עם רגשותיכם, לאהוב את עצמכם, לחיות בהגשמה ולהיות מאושרים – התמונה המלאה בספר "100% בחירה – האמת על יצירת המציאות האישית".

אהבתם? מוזמנים לשתף
השארת תגובה